Τετάρτη 21 Νοεμβρίου 2012

Η Απάντηση στα σχόλια των ανωνύμων φίλων

 

Ο Θανάσης Δαλιάνης για τα σχόλια των Ανώνιμων φίλων για το κείμενο που έγραψε την προηγούμενη εβδομάδα απαντάει

Πρώτα από όλα να σας ευχαριστήσω για το ενδιαφέρον που δείξατε να το διαβάσετε και να ασχοληθείτε με το κείμενο μου.
Υστέρα από τόσα σχόλια, ένιωσα την ανάγκη να σας απαντήσω.
Εφόσον λύσατε τον γρίφο και βρήκατε ποιος κρυβόταν στην φωτογραφία,θέλω να σας πω ότι αναφερόμουν σε κριτήρια και αξίες και όχι σε ενθουσιασμό.
Από την στιγμή που σε αυτά τα κριτήρια στο μυαλό σας ήρθε η εικόνα του πρόεδρου του ΚΕΑΔ, να σας πω σωστά το σκεφτήκατε διότι αυτός πληρεί τα κριτήρια αυτά και αυτό δεν το αρνούνται ούτε οι φίλοι άλλα ούτε και οι εχθροί.
Ασχοληθήκατε με ενδιαφέρον για να κάνετε κριτική στον Βαγγέλη Ντούλε και πολύ καλά κάνατε, συμφωνώ απολύτως στην κριτική, για τον λόγο ότι κριτική κάνουμε σε όσους δουλεύουν σε όσους τρέχουν σε όσους αγωνίζονται και όχι σε σε όσους δεν κάνουν τίποτε απολυτός.
Μέχρι στιγμής δεν έχω δει τίποτε το ενδιαφέρον, καμία κριτική για τους υπολοίπους Έλληνες βουλευτές του αλβανικού κοινοβουλίου.
Από ότι φαίνεται δεν γίνετε γιατί δεν τους ενδιαφέρει να ασχοληθούν περαιτέρω, τους αρκεί αυτό.
Με λίγα λόγια το άθλημα τους αφήνει αδιάφορους.
Όσο για την κριτική στην δημόσια άποψη μου, γιατί έχω το θάρρος να την λέω δημόσια χωρίς να κρύβω το πρόσωπο μου πίσω από την λέξη, ''ο ανώνυμος είπε.''
Αυτή είναι η άποψη μου που θα κριθώ σε μερικούς μήνες να επιλέξω ποιους θέλω να με εκπροσωπούν στο κοινοβούλιο.
Εσάς όμως που ήσασταν δίπλα στον πρόεδρο του ΚΕΑΔ και πιο πριν που ήταν πρόεδρος στην ΟΜΟΝΟΙΑ, πότε θα σας κρίνουν.
Εσείς που ήσασταν στις κυρίες θέσεις της ΟΜΟΝΟΙΑ και του κόμματος, που δεν κάνατε τίποτε για να αλλάξουν αυτά που τώρα κρίνετε,γιατί δεν το κάνατε τότε η μήπως τότε βόλευε και έτσι δεν χρειαζόταν?
Η διάφορα μας είναι ότι εγώ κρίνομαι στα 25 μου για την άποψη μου ως νέος να επιλέξω αυτό που πιστεύω ότι είναι καλύτερο για τον τόπο μου,
αλλά εσείς πρέπει να κρίθηκε για το παρελθόν σας και για το παρών σας.
Αυτά σε ότι αφορά την προηγούμενη γενιά που νομίζουν ότι αυτοί είναι πάντα οι καλοί και εμείς οι κακοί.
Όσο αφορά αυτούς που κρίνουν από τον καναπέ και για όσους έχουν λάπτοπ από το κρεββάτι και δεν έρχονται να υποστηρίξουν την άποψη τους στης κάλπη, θα το αφήσω ασχολίαστο γιατί είναι άξιοι της μοίρας τους.
Για τους υπόλοιπους νέους που έχουν άποψη όπια και αν είναι αυτή και την στηρίζουν και μιλούν για διάλογο, είμαι απολύτως σύμφωνος να ξεκινήσει μία συζήτηση με όλους του νέους, και ως νεολαίοι να βγάλουμε τα συμπεράσματα μας και να σχεδιάσουμε το μέλλων μας.

Έχω το θάρρος και θα πάρω την πρωτοβουλία για να ξεκινήσει ο διαλόγου ανάμεσα μας, ανάμεσα στην νέα γενιά γιατί εμείς ήμαστε υπεύθυνοι για το μέλλον μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου