Παρασκευή 19 Οκτωβρίου 2012

ΕΠΙΜΕΝΕΙ Η ΒΟΡΕΙΟΗΠΕΙΡΩΤΙΣΑ ΤΟΝΙΑ ΣΤΕΡΓΙΟΥ... ΘΑ ΠΑΡΩ ΜΕΡΟΣ ΚΑΙ ΣΕ ΤΡΙΤΗ ΟΛΥΜΠΙΑΔΑ...



Την επιθυμία της να λάβει μέρος και σε τρίτη Ολυμπιάδα, εξέφρασε η Βορειοηπειρώτισσα πρωταθλήτρια του άλμα εις ύψους Τόνια Στεργίου στο patrasevents.gr. Η Στεργίου είναι μία από τις σημαντικότερες αθλήτριες που έχει αναδείξει ο ελληνικός στίβος τα τελευταία χρόνια. 

Μόνο και μόνο οι συμμετοχές της σε δύο Ολυμπιάδες, το αργυρό που είχε πάρει το 2007 στο Πανευρωπαϊκό Πρωτάθλημα Νέων Στίβου στην Ουγγαρία και γενικότερα οι θέσεις που έχει καταλάβει στις διεθνείς διοργανώσεις του στίβου, αποδεικνύουν του λόγου του αληθές. 

Πλέον στα 27 της χρόνια βρίσκεται στην καλύτερη ηλικία και στην πιο ώριμη φάση της καριέρας της, ενώ οι φίλαθλοι του στίβου αναγνωρίζοντας την αξία της και την παρουσία της όλα αυτά τα χρόνια, την εξέλεξαν στην πρόσφατη δημοσκόπηση του ΣΕΓΑΣ για τον μήνα Οκτώβριο, ως την καλύτερη αθλήτρια. 

P.E. : Τόνια, πες μας, ποιοι είναι οι στόχοι σου για την φετινή χρονιά; 

Τ.Σ. : Να πω καταρχήν ότι η προετοιμασία μου έχει ξεκινήσει και ήδη έχω πιάσει δουλειά. Στόχοι μου είναι οι Μεσογειακοί Αγώνες κλειστού στίβου που θα γίνουν τον Γενάρη, αλλά και το Παγκόσμιο πρωτάθλημα ανοικτού στίβου που θα πραγματοποιηθεί το καλοκαίρι στην Μόσχα. 

P.E.: Προέρχεσαι από την συμμετοχή σου στους Ολυμπιακούς Αγώνες του Λονδίνου όπου όλοι οι Έλληνες παρακολουθώντας την προσπάθεια σου, δεν πίστευαν την ατυχία που είχες. Θες να μας πεις τι συνέβη; 

Τ.Σ. Είναι ένα κομμάτι που όσο περνάει ο καιρός το συνειδητοποιώ όλο και περισσότερο και μπορώ να πω ότι με στενοχωρεί. Η αλήθεια είναι ότι ήταν μία τεράστια ευκαιρία για να περάσω στον τελικό. Ήμουν σίγουρα άτυχη, αλλά τώρα που έχω πιο καθαρό μυαλό και το σκέφτομαι όλο και καλύτερα, οφείλω να παραδεχτώ ότι ίσως να ήμουν και λίγο διστακτική στην αρχή. Ήμουν όμως σε αρκετά καλή αγωνιστική κατάσταση και όσο περνούσε η ώρα προσαρμοζόμουν όλο και περισσότερο στο παιχνίδι. Τι άλλο να πω; Οι συγκυρίες έπαιξαν τον ρόλο τους….

P.E.: Τι κρατάς από την συμμετοχή σου στους αγώνες του Λονδίνου; 

Τ.Σ.: Ήταν μία τεράστια εμπειρία αναμφίβολα. Μου μένει η πικρία ότι δεν πέρασα στον τελικό, αλλά σίγουρα μπορώ να πω ότι ευχαριστήθηκα το παιχνίδι. Ευχαριστήθηκα το πάθος, την προσπάθεια που έκανα. Ήταν κάτι ξεχωριστό για μένα που θα μείνει χαραγμένο στη μνήμη. Είμαι χαρούμενη που ήμουν και εγώ εκεί!». 

P.E.: Θα ήθελες να πάρεις μέρος και στην επόμενη Ολυμπιάδα; 

Τ.Σ.: Το συζητάς; Φυσικά και θα ήθελα να πάρω μέρος και να πάω στο Ρίο της Βραζιλίας το 2014. Θα ήταν κάτι το ονειρεμένο η συμμετοχή μου σε μία τρίτη Ολυμπιάδα. Είναι κάτι που ούτε θα το φανταζόμουν όταν ξεκινούσα την ενασχόληση μου με τον στίβο. Θέλω να πάω στο Ρίο, αλλά είναι νωρίς ακόμα για να κάνω σχέδια από τώρα για αυτό. Είναι ένας μακροπρόθεσμος στόχος που θέλω να πραγματοποιήσω. 

P.E.: Μίλησες πριν για πράγματα που ούτε που φανταζόσουν στην αρχή της καριέρας σου, όμως η αλήθεια είναι ότι έχεις κάνει αρκετά έως τώρα. Πιστεύεις ότι έχεις εκπληρώσεις τα όνειρα σου πάνω στον στίβο; 
Τ.Σ.: Έχω εκπληρώσει πολλά από αυτά που ήθελα. Θέλω όμως να πετύχω και κάτι ακόμα που είναι εντελώς προσωπικό και θα μου επιτρέψεις να μην σου πω… Για μένα άλλωστε η επιτυχία δεν είναι μόνο τα μετάλλια, ποτέ δεν είδα τον στίβο έτσι. Πάνω απόόλα μετράνε οι προσωπικοί στόχοι. Θέλω να καταφέρω να πετύχω σημαντικές επιδόσεις και να επανέλθω σε άλματα πάνω από 1.95 μ. Και σου θυμίζω ότι στο παρελθόν έχω κάνει άλμα 1.97 (γελάει). 

P.E.: Τι μήνυμα θα ήθελες να δώσεις στα νέα παιδιά που ξεκινούν τώρα τον στίβο και ενδεχομένως να σε έχουν για πρότυπο; 

Τ.Σ.: Δεν θεωρώ τον εαυτό μου πρότυπο και ούτε μου αρέσει να με βλέπουν έτσι. Το μόνο που θα ήθελα να μεταφέρω στα νέα παιδιά που ξεκινούν τώρα είναι ότι για να εξελιχτείς στο άλμα εις ύψους και γενικότερα στον στίβο πρέπει να το θέλεις πάρα πολύ. Το απλά πολύ δεν φτάνει…

borioipirotika.blogspot.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου