Τετάρτη 18 Απριλίου 2012

ΑΛΕΞΑΝΔΡΟΣ ΑΝΑΓΝΩΣΤΗΣ ΥΠΟΨΗΦΙΟΣ ΒΟΥΛΕΥΤΗΣ ΣΤΗΝ Β'ΑΘΗΝΑΣ ΜΕ ΤΗΝ Ν.Δ.


Γεννήθηκα το 1976 στο χωριό Καλύβια – Αγ.Σαράντα Β.Ηπείρου. 
Το 1995 εισήχθα στη Σχολή Πολιτικών Μηχανικών από όπου και αποφοίτησα το 2000 Εργάζομαι από το 1995 παράλληλα με τις σπουδές μου.
Η εμπειρία μου στο χώρο των μηχανικών άρχισε από τα τελευταία κιόλας χρόνια των σπουδών μου όπου και ξεκίνησε η επαγγελματική μου σταδιοδρομία. 
Από το 2000 όμως έως σήμερα δραστηριοποιούμαι στον Ιδιωτικό Τομέα ως ελεύθερος. 
Σήμερα φοιτώ στο Ελληνικό Ανοικτό Πανεπιστήμιο με ειδίκευση στην Σεισμική Μηχανική και Αντισεισμικές Κατασκευές .
Από το 2005 παντρεμένος με την Καλύβα Μαρία από την Άρτα επίσης Πτυχιούχο Μηχανικό και έχουμε αποκτήσει τρία παιδιά.
το 2010 κατέβηκα υποψήφιος Περιφερειακός Σύμβουλος στον Δυτικό Τομέα Αθηνών με τον συνδιασμό ΑΤΤΙΚΗ ΝΕΑ ΠΡΟΟΠΤΙΚΗ του ΒΑΣΙΛΗ ΚΙΚΙΛΙΑ.
Στις εκλογές της 6ης Μαήου κατεβαίνω ως υποψήφιος Βουλευτής στην  Β'Αθήνας με την Νέα Δημοκρατία.
Ζητώ την ψήφο σας για να είμαι η φωνή σας στην Βουλή.Να διεκδικήσουμε το μέλλον της Πατρίδας μας,τα δικαιώματα μας,την ελευθερία μας.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου